Value Drives

Fase: ontwikkeling

Doel: voor bedrijven is verandering een belangrijk thema. De waarden van mensen spelen een cruciale rol in het organisatiesucces. De Value Drives-vragenlijst sorteert deze waarden op kleur en brengt ze in kaart.

Hoe het werkt 

Ideeën kunnen zich van mens tot mens verspreiden, stelt dit Value Drives-model. Dit beïnvloedt ook hoe mensen over bepaalde zaken denken en waarom zij ergens in geloven. Met dit assessment krijg je inzicht in de diepere waardesystemen van je medewerkers en/of organisatie: waarden waarop jouw medewerkers oordelen en hun observaties beoordelen. Verschillende kleuren duiden de verschillende waardesystemen aan en elk systeem heeft zo zijn eigen kenmerkende uitingsvormen. Dit assessment is een perfecte tool voor persoonlijke en organisatieontwikkeling.

Afnametijd: 10 tot 15 minuten.

Vorm: kandidaten geven per 6 begrippen hun volgorde van belangrijkheid aan. 

Feedback: uitgebreide rapportage met omschrijving per drive en kleur en toelichting van het bijbehorende gedrag. 

Meer weten over dit assessment? Neem dan contact met ons op.

    Meer informatie?



    Versturen