199 vragen voor een succesvol selectiegesprek

WINACTIE!

Wat kan je winnen?

Het boek ‘199 vragen voor een succesvol selectiegesprek’ van Gusta Timmermans van Uitgeverijhaystack. Dit boek is een praktische handleiding voor managers, ondernemers en HR – professionals, maar natuurlijk ook heel handig voor kandidaten die zich goed willen voorbereiden op een sollicitatiegesprek.

Wil je ook kans maken op een exemplaar?

Bedenk zelf een originele vraag die je tijdens een sollicitatiegesprek zou kunnen stellen of deel een leuke vraag met ons die je zelf tijdens een sollicitatiegesprek hebt gekregen.

Onze voorwaarden:

– Like deze post

– Like onze pagina

– Omschrijf je vraag in de comments > zie post op: Facebook, instagram, LinkedIn en Twitter

Doe snel mee en veel succes!

Overige info over de actie:

-Deelname aan acties is kosteloos.
-Deelname vindt plaats wanneer je op de Q-logic social media hebt gereageerd en geliked.
-Eenmalige deelname per persoon.
-Deelname aan acties is alleen mogelijk voor personen vanaf 18 jaar of ouder.
-De looptijd van acties en het moment van bekendmaking van de winnaar wordt vermeld via social media post.
-Q-logic is te allen tijde bevoegd actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.

Persoonsgegevens:
-Persoonsgegevens van deelnemers worden niet zonder overleg vrijgegeven en verstrekt aan externen.
-Op alle acties is Nederlands recht van toepassing.

Winnaar:
-De winnaar van een actie wordt gekozen door middel van een interne stemming over het meest originele antwoord door minstens 5 personen.
-De winnaar van een actie krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de actie heeft plaatsgevonden.
-Wanneer de winnaar zich niet binnen een week na bekendmaking meldt, wordt er een nieuwe winnaar aangewezen.
-Q-logic is bevoegd personen uit te sluiten van deelname bij vermoeden van onrechtmatige deelname of fraude.
-Deelnemers die geen prijs hebben gewonnen, worden hiervan niet op de hoogte gesteld.
-Het is niet mogelijk het gewonnen product om te ruilen voor een ander product of geldbedrag.